تحقیق خواسته‌ها و نیازها

زیر شاخه موضوع بازاریابی و فروش

هدف آموزشی: فهمیدن این که اعضا چه می‌خواهند.

شرکت کنندگان در این دوره می‌آموزند که چه طور با استفاده از علم و دانش تحقیق از بازار، طرح و برنام‌های بریزند که رضایت و حمایت اعضای تعاونی به حداکثر برسد.

کارگاه آموزشی تحقیق بازار
 مطالب و مفاهیم که در این دوره پوشش داده می‌شود:
  1. کاربردها و اهداف تحقیق
  2. روش‌های عملی تحقیق
  3. طراحی و هدایت تحقیق
  4. تجزیه و تحلیل نتایج
  5. آماده سازی و ارایه گزارش تحقیق
 فرمت برگزاری:

کارگاه آنلاین ٦ساعته (یک یا دو روزه)
٣
ساعت آموزش مفاهیم و اصول
٢
ساعت تمرین در کلاس
١
ساعت جمع بندی و پرسش و پاسخ

 مدرسین:

مدرس اصلی از طرف اداره یا شخص بیرونی

 زمان برگزاری:

25-26 شهریورماه 1400

 پایان دوره و مدرک:

لازم است که شرکت کننده برای اخذ مدرک موارد زیر را به انجام برساند:

  • تمام 6 ساعت مدت کارگاه را به صورت آنلاین حضور داشته باشد.
  • 2 کوییز حین کارگاه برگزار می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ صحیح 80% بدهد.
  • 1 امتحان پایانی (٢٠سوالی) گرفته می‌شود که باید در آن نمره‌ی بالای 80% بگیرد.

مدرک به صـورت مشـترک با امضـای اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شیراز و اتحادیه مسکن دولت صادر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست