1. خانه
  2. chevron_left
  3. راهنما
  4. chevron_left
  5. برگزاری مجامع الکترونیکی؛ شرایط و قوانین

برگزاری مجامع الکترونیکی؛ شرایط و قوانین

شرایط ضروری برای برگزاری مجمع به صورت الکترونیکی توسط مدیر کل توسعه تعاون اعلام شده است.

برگزاری مجامع الکترونیکی

با توجه به فراگیری کرونا و محدودیت‌های پیش آمده ناشی از آن، و همچنین لزوم استفاده از بستر اینترنت برای افزایش شفافیت و سهولت در امور شرکت‌های تعاونی، امکان برگزاری مجامع به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

جناب سید معین هاشمی، مدیر کل توسعه تعاون در نامه‌ای (به شماره 98943 به تاریخ 1400/06/13) اعلام کرده‌اند که:

برای برگزاری مجامع به صورت الکترونیکی (اینترنتی) ضروری است که موارد زیر رعایت شود.

  1. ورود اطلاعات تمام اعضای تعاونی‌/اتحادیه در ماژول مدیریت اعضاء سامانه جامع تعاون
  2. بررسی و تایید اطلاعات تمام اعضای تعاونی/اتحادیه توسط ادارات کل اجرایی و دفاتر ستادی (100% اعضا)
  3. ثبت آگهی مجمع عمومی از ابتدای فرآیند در سامانه جامع تعاون
  4. پس از انجام مراحل فوق، تعاونی می‌بایستی در سامانه در قسمت درج آگهی مجمع نحوه برگزاری مجمع را الکترونیکی انتخاب نماید.

در خاتمه مجددا تاکید می‌گردد که شرط اصلی موافقت با برگزاری مجمع به‌صورت الکترونیکی، ورود اطلاعات تمامی اعضای تعاونی/اتحادیه در سامانه جامع و تایید آن توسط ادارات شهرستانی، استانی و ستادی(با توجه به محل فعالیت) است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست